Sunday, September 18, 2011

17 september 2011 say hello to shah alam


dengan ini
secara rasminya
aku da sah jadi pelajar
yup. masih lagi under uitm
tapi kali ni di shah alam

AD227 - BACHELOR OF PHOTOGRAPHY AND CREATIVE IMAGING (HONS)

macam fun je kan?
tapi jadual pack!
adoihhhh
ade kelas sampai ke malam
naya akuuuuu~

seminggu dah kat shah alam
alhamdulillah
semuanya baik-baik saja
masih belum settle reg sbb ade kelas bertindih timing tu

aku igt tamau balik
tapi aku gagahkan diri jugak balik
selamat ada boink sbb die offer hantarkan aku ke seksyen17
tapi bas tade die anta aku balik ke sekyen 7
dari situ aku naik bas ke klang
klang ke klang sentral
klang sentral ke teluk intan
finally teluk intak ke lumut
dari kul9 dekat kul3.30 baru aku sampai
tapi tak terus balik rumah pegi kedai mama dulu
kul7 baru selamat sampai rumah
penatnye tamampu aku nak describe

dari rumah ke fakulti aku. nampak jauh tapi dekatla jugak
kalau naik bas dalam 10-15min
kalau naik kete tak sampai 10min pun
yang jadi lambat sbb bus benti drop/amek org
or carik parking yang paling dkt dgn fac
kerja gila namanya sbb park utk student sgtlah jauh
parking dekat tu bak kata org atas risiko sendiri XD

and oh
fac aku paling hujung
dan mencabar berliku2 perjalanannye
naik bukit turun bukit
kelas pun tingkat 5 -.-"
sabarkan ajelahh
mungkin boleh buat aku kurus?
ha ha ha


esok balik shah alam balik
mungkin aku bawak si pinky balik
mungkin tak
esok tau lah

okaylah
gtg
assalamualaikum

No comments: