Thursday, September 8, 2011

hello september


ye,
aku tau dah lame sangat ta update en
busy sana busy sini
apekan daya

mungkin belum terlambat lagi untuk aku ucapkan
SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN
haaaaa

dengan jayanya menghabiskan ramadhan
tak cukup juge macam tahun2 yang lepas
ha ha ha -___-"
tapi aidilfitri tahun ni berbeza
yang teramat sangat
dah 4 tahun tak balik raya kat kuantan
kali ni pulang kesana
dan pada raya ke2
perginya beliau yang satu ketika dulu
pernah jagekan aku
moga roh beliau dicucuri rahmat
Amin

dan tak lupe suasana raya kat johor
meriah
reunion dgn keluarga angkat ma n abah kat sane
insyaAllah akan ada lagi pada tahun akan datang

and tak lupe,
ye. esok eh harini
bersamaan 8sept
hari yang aku nantikan
hijrah ke shah alam pulak
moga kehidupan disana
membuka lembaran baru
cukuplah menoleh ke belakang
aku nak tinggalkan memori yang menyakitkan aku
insyaAllah

sudahlah
nanti aku update lagi
nanti yang entah bila
heee

Assalamualaikum

No comments: