Monday, August 22, 2011

22 august 2011 summary




dah seminggu tak update
not much happened
still same routine
kecuali isnin lepas
aku pergi melaka

yeah. betul la tu
cadang nak g dgn daniel sbb die pun na buat clearance
tapi tak jadi sbb mak die tabagi drive malam
sooo, at the end abah offer temankan aku
gitulah kisahnye. gerak kul3 pagi
abah drive dulu then sampai n9 aku drive sampai mlake
sampai mlake around kul6.30
tido2 lu. then kul10 bru msuk kampus
settlekan amek cop semua
then pulg cucuk sanggul yg aku pinjam
gerak balik kul2ptg sampai umah kul6.30ptg
sempat berbuka kat rumah

bajet bos. tidur dulu before masuk kampus

terbitnya matahari. this view dari tol simpang 4, melaka. akan rindu pemandangan ni :(

senin tu jela cite lain dari lain
selasa sampai ahad
still the same routine
well apekan daya hanye internet peneman aku
and aku kan kena kurung taleh kuar sesuka hati
so yeah
fb aku da lame deactivate
and sekarang da ta rase nak on fb dah pun
hahahahahhaahahahhahah
mungkin ke aku dah berjaya lupekan fb?
WOW

tu jelah
oh
kawan aku kumpul dana utk tlg kawan kitorg yg eksiden dlu
tapi aku sikit pun takpat nak tolong
sbb aku sendiri takpat nak tolong diri aku sndiri
aku pun memerlukan wang sekarang
rm1500. itu satu jumlah yang besar
sorry tau ida. aku nak sangat tolong ko.
aku tolong cara lain boleh?

okaylah
esok update lain :)


No comments: