Tuesday, August 2, 2011

30-31 july 2011 kuantan!

belum hilang penat pegi kursus
da balik kuantan pulak
pergi tgk tokde kat kuantan
sian die sakit
dah lame tak balik sane
huuuu~

then
sesambil tu reronda
tgk balik sekolah rendah
huuuu~
byk kenangan dtg kembali
then pegi makan itu makan ini
macam food marathon pun ade
grrrrr
makin buncit aku jadi nye
hahahah
dah la pendek pastu buncit
teruk sungguh

ngeeeee
usha ajelah gambar2 ni sume

yang pintu hijau tu rumah lama kat kuantan :D

dulu salu bukak pintu belakang ni luas2 bagi angin masuk

tingkap ini umpama pintu num2. heheh

ni belakang rumah aku. ade sungai

mama tga busy mengait rambutan

pandai budak ni buat muke. heeee

melawat kat sekolah rendah aku. hahah. okay aku hitam!

ni pulak rumah yang tak sempat aku duduk sbb pindah ke perak -_-"

micalong! yummmm

lepastu kena hidang nasi pulakkk. adesss

before balik pekena sata dulu

otak-otak sedappp!


then ade lagi makan ikan bakar
hahah. tapi tade gambar
tak sampai 24jam balik kuantan
then malam gerak balik
huuu
sangatlah penat!

maka terjadilah kemalasan ini
sekian saje cite di kuantan ni
heeee

No comments: