Sunday, August 14, 2011

pentingkan diri, bodoh dan sombong



aku tau
dengan ini
secara rasminya aku dah jadi anak derhaka
pada kedua orang tua ku

kerana kebodohan sendiri
kejahilan sendiri
aku jadi camni

banyak yang aku susahkan orang
sampai bile macamni?
kenape aku buat semua ni?
ape yang aku fikir?



mama, abah
kakak tatau nape kakak jadi gini
maafkan kakak sebab dah derhaka kat ma n abah
kakak terima kalau ma n abah tanak maafkan kakak dah
kakak tau sume ni salah kakak

aku,
yang derhaka
pentingkan diri
bodoh
dan sombong

ade ke peluang untuk aku?
boleh ke dorg maafkan aku?
kuat ke lagi aku nak tempuh semua ni?
patut ke aku teruskan semua ni?
masih ade peluang ke aku berubah?
ade ke ruang?
nak ke mama n abah terima aku lagi?


to you the one i love, after my family
i'm sorry that i hurt you so much
i hurt my parents. and you as well
maybe im not the one for you
im sorry
i wish that im stronger
to get thru this
but i realize
i'm not that strong
im sorry


ape pun jadi lepasni. i just want mom, dad and you, yeah you my love
i dont meant to hurt you all
i will be back somehow
i will


2 comments:

amar abduls said...

babe whats wrong ?

DibaLukaDuka said...

kan i da kate. banyak na story nan you. nantilah kite skype eh dear :) minggu2 yang akan datang ni akan jadi minggu2 yang mencabar untuk i. sampailah settle masalah ni :(