Monday, August 1, 2011

25-29july social skill and social values in technical education and vocasional training

haaaaa
amek kau
panjang tajuk tu
so 5hari aku away
pergi kursus ikut parents aku
anjuran sldn kerjasama empire adventure park
dekat kuala kangsar
aku stay kat suka-suka lake resort. resort ke ape tah
lebih kurang la tu

secara kesimpulannye
sangat fun kat sane
byk yang aku belajar
cume kureng best sbb tempat penginapan die ade kekurangan
selain dari tu. semuanya perfect
and aku pulang
dengan sunburn tahap teruk!
part yang aku suke KAYAK
heheh

then last day
before balik singgah rumah kawan mama
then jalan-jalan around bandar kk tu
fun le jugak!
dapat tgk live sculpture in the making
fuuuu~

nak cerita satu persatu nanti penat
tgk ajelah gambar

hahah. katil semak. 1st time tido berkelambuuu~

ini cafe dkt tempat aku tinggal tu. dekat pulau. huuu

dengan mama dan few peserta lain

yeay! our group menang 1st place

ni dah nak balik dah :D

dengan semua peserta

ini la live demonstration tuuu~

ni tgh membakar

ni yang da siap

ini pokok getah tertua kat malaysia

last before gerak balik. heee~


ada banyak lagi gambar.
tapi malas nak pilih
heheh



No comments: