Monday, August 8, 2011

7august 2011 my sister keeper

salam ramadhan yang ke 7 ye
Alhamdulillah dah 7 hari kite berpuasa
bagi yang puasa tu tahniah sbb berjaya menahan diri
bagi yang tak puasa tapi boleh berpuasa tu bawak2 la berpuasa
kalau kau tanak puasa pun hormat sikit kat orang yang puasa okay


sooo,
harini ahad
ye aku tau ahad
tapi aku ta menyangka
ahad ni sebosan ni
i slept at 8 in the morning *kot
tu pun setelah dimarahi
HA HA HA
and this morning
was so damn depressing for me
lepas satu, satu dugaan buat aku
*cough
sabar ajelah kan :)

and bile aku bgn dari tidur
congratulations!
dah kul4
say whaaaaaaat?
ye, kul4 petang
bgn2 then mandi semua
then muncul idea na buat popiah
ngehngeh
maka menu berbuka hari ini
: popiah, ayam goreng dan mi goreng
Alhamdulillah

then,
ye, aku tak g terawih
walaupun dalam hati teringin sangat
entah bile la nak pergi
huhu :(
so aku pun bukak lappy
berbekalkan movie yang ade dlm hd orang
*hd pinjam jeee XD
aku tgk cite jeepers creepers
dengan cite my sister's keeper

lepas tgk cite ni
dalam hati aku terfikir satu
dah bersedia ke aku untuk mati?
dah ready ke?
pasti ke?
hmmm


dear love,
i want to hold on so badly
you dont know how much i've been thru
i just hope that you understand
thats all
thanks love


No comments: