Friday, August 12, 2011

12august 2011 caci emosi



kebelakangan ini aku diam
aku emosi
aku serabut

hakikat kehidupan
salah aku sendiri bodoh
bukan salah sesiapa

*tak membantu pun. merokok membahayakan kesihatan. okay?


kau rasa kau sedia untuk hadapi hari esok?
kau rasa kau sedia untuk menangis lagi?
kau rasa kau sedia untuk bangkit lagi?

ada yang membisikkan kata semangat buat aku
untuk aku terus bangkit
aku sangat berterima kasih pada mereka
tanpa mereka aku pasti tenggelam
dalam emosi aku sendiri

sudahlah
aku ingin lari
masih ada keinginan itu
ingin berdiam diri
*ptuihh ludah pada sialan
Alhamdulillah atas apa kau dah lakukan
terima kasih buat aku begini
aku doakan kau gembira disana

Ramadhan ujian Mu terlalu hebat bagiku
tabahkan aku tempuhi ramadhan Mu ni
insyaAllah



No comments: