Tuesday, September 27, 2011

27 sept 2011 mari compile cerita :)


kali terakhir aku update masa 18sept lepas
nampak sangat aku ni memang jarang gila online
jarang update blog ajelah
twitter on je :)

officially aku dah bawak pinky baby aku kemari
and beberapa hari lepastu dah kena sagat pun
salah aku jugak sbb park kat corner kan
nak buat camne orang sini mmg park gitu
sbb payah dapat parking -.-"
tapi tapelah aku da park kete aku kat tempat yang disediakan
iaitu dalam kotak parking tula. selamat dah :)

then, ptptn dah settle
alhamdulillah
tunggu duit masuk je ni
tu pun da calculate
tinggal bape sen je duit
ish ish

last friday after kelas
aku, sahir and aishoot jalan kaki pergi mcd
gagah kan?
jauh tu
hahahha

then 25 sept lepas ainaa datang sini
kitorang g jalan kat sunway
dibelanja tgk johnny english and makan mcd
tak lupe pretzel
ty sesangat tau
kalau ada masa nanti kite lepak lagi tau!
miss ya babe

lepastu 26sept after settle ptptn tu
me, sahir, apit and aishoot pegi midvalley
sahir beli baju kat topman
apit beli beg kat wild channel
aishoot beli kasut kat tropicana life
aku? tengok aje :)
tapi, ade tapi
aku dapat makan claypot chicken rice!
heheh

isnin okay pegi kelas
harini aku tatau ape masalah aku
berat sungguh bangun tido
tapi, sempat aku masuk kelas sebelum lec sampai
harap2 tak berulang dah
kena gagahkan diri bangun ni
heheh

okaylah,
lain kali update lagi
entah bile lak kan?
assalamualaikum

No comments: