Sunday, April 22, 2012

1st day survived :)


assalamualaikum
dah lebih kurang erm lemme count
21jam aku ditinggalkan
maksud ditinggalkan kat sini ni aku sensorang je

dah lama tak alami situasi camni
superduper alone in the house
mengadap lappy je
and tak kuar rumah langsung

selalunya bila malam je mesti gendut datang ambil
keluar g minum
rasa pelik tak jumpe die seharian
sbb bila dia ada
bila gaduh camne pun
at the end mesti die datang
dan aku mesti ikut je
ha ha ha
dah berjuta kali aku kata
"ini yang terakhir"
but what can i do
irresistible -_-

pretty pleaseeeeeeeeeeeeeee?


terlalu banyak tidur harini
payah nak tidur
tapi mata dah pedih
gendut pun dah tak balas txt
mungkin aku patut cuba tidur sekarang
esok kena bangun awal nak pergi putrajaya
nak shoot mock up crime scene. pheewww!
mesti penat

goodnight Mon Chéri  :*

No comments: