Sunday, April 29, 2012

Surprise!


Assalamualaikum

SYUKUR!

itu saja yang mampu aku katakan
perginya pinky ada pengganti rupanya
terkejut aku abah balik bawak kereta
punya berjam2 aku tunggu kat rumah sampai kul4ptg

warnanya silver
comel2 je
kereta secondhand
pernah satu ketika dulu jadi idaman aku
kalau bukan sbb peraturan pelajar part1 masa dip dulu tak boleh bawak kenderaan
dah lama aku guna kereta tuuu :)
takpe, dah dapat pun. taklah gegedik nak kempunan

THANK YOU ABAH!

errr.. hadiah harijadi kakak ke ni? 

terkial jugak aku nak biasakan diri dengan SILVIE
*suka hati aku la nak letak nama apa kan :)

harapnya aku dapat biasakan diri dengan silvie
seperti mana aku biasakan diri dengan pinky dulu
sampai rumah around 10pm camtu
tak sempat ngemas barang gendut da sampai dgn aiman
pergi tolong wan. amek anep lepastu lepak dgn niza tgk liverpool
ade je moment yang fuuuu~
tapi sbb masing2 pun rabak, lemau dan sewaktu dengannya pulang pun awal


sebenarnya aku masih tertanya2 apa yang die nak bincangkan :(
makes me so damn nervous
tapi aku tau, its gonna a longgggg awkward conversation
and not gonna be a good one. urgh, i hate this part right here
i hate losing you

No comments: