Monday, April 23, 2012

keli kelu kela. hahah


Assalamualaikum
tepat 1.30 aku sampai kedai abah
ye, dah selamat sampai perak
aku ingatkan bole terus balik
tetau abah gtau die lupe tinggalkan kunci rumah
so aku kena stay sini tunggu die

sesambil nunggu tu ape lagi
lenjan la cuci rambut kan
he he he
ambil kesempatan sikit :P
punyala ngantuk sampai tersengguk2 aku nunggu cuci rambut
malu seyh!
apakan daya penat sangat
pastu perut pulak berbunyi kan?

penat call abah berkali2
die kata die tga settlekan hal kat jpj
ni tang yang aku tak suka
sayang la weh!
aku sayang pinky :(
sesuka hati die je buat keputusan 

semalam kata viva pastu tetibe tukar kelisa
lagilah aku sedih
sbbnye erm
aku sayang pinky
walaupun tolak kat pakcik aku
still, helllloooooo
kereta tu banyak kenangan okay!

tadi masa aku odw gendut call
die belum gerak lagi dari singapore
cepatlah balik
cepatlah sampai
nak cakap dengan you
bolehlah :(

tga sedih ni :(

No comments: