Thursday, April 26, 2012

what do you want?


Assalamualaikum
aku masih dalam mood rindukan pinky
macam tak percaya pinky dah pergi
biasa kalau aku kat rumah tengok keluar ade je pinky kat situ
*sigh

bila dah kesorangan kat rumah
macam2 yang bermain dikepala
kerja melambak
aku cuba kutip satu persatu
cuba selesaikan satu persatu
payah tu memang payah tapi apakan daya
terpaksa mengejar langkah


aku tak tahu aku ni apa
eh, ye aku manusia kan?
yang berperasaan
dah lama aku bekukan hati aku ni
tapi entah kenapa macam glacier kat kutub tu yang makin mencair
sayang tu memang sayang sangat
tapi bak kata dia, kite kawan jelah
masih menanti
menerima dengan sabar :)
tapi, ni dah berhari mcm mendiamkan diri
dalam kepala aku dah fikir memacam
takpelah,
bukan jodoh aku lah tu kalau gitu
bersabar okay diba 

No comments: