Saturday, July 14, 2012

Happy 21st birthday beruang!


Muhammad Syafiq Ismail
kali pertama die tegur aku 22May2011
tapi yelah, tegur biasa2 saja
and 20Nov2012 tu baru la serious
bukan serious apa. baru ada num phone die
then jumpe sekali, dua kali, tiga kali, berkalikali, berharihari
sampai sekarang berbulanbulan jadinya

HAPPY BIRTHDAY!!


its your 21st birthday
i doakan moga you panjang umur, murah rezeki, sihat dan happy selalu!
sorry i tak boleh nak bagi pape kat you
i ada plan something for you
tapi since that day
nampaknya plan tu terpaksa dibatalkan
so i da ubah plan lain
tapi plan tu pun tak menjadi sbb you takde kat extreme park 

ape pun,
dapat jugak celebratekan birthday you
dekat restoran wira sejati tu kannn
kesian you kena attack dengan tepung
heheh
acah2 boleh selamat tapi aku pun kena tepungnya -_-

jyeah! sesi menyapu cake. hikhik

terasa pendeknya aku ni -_-

the guys :)

thanks korang
especially to wawa dgn fara
kalau tak sbb korang tak putus menyokong *eceh
aku dah give up sangat!

apepun thanks aite
and nana, atiq, siti, muaz, hasrul, boboy pun sama
thanks korang
sbb menjayakan plan yang tak termasuk dlm plan aku ni
hahahahah

apepun,
im happy that he's happy
mungkin ini yang 1st dan last
aku tak lama kat sini :)
papepun take care okay beruang!

ily :)

No comments: