Wednesday, July 4, 2012

intern :)


assalamualaikum July
dah masuk bulan July dah
June dah pergi tinggalkan aku
bersama dengan dia :(
yang tinggal hanya kenangan

aku dah cuba untuk diamkan diri
tapi aku rindu :(
rindu yang teramat sangat

selamatlah sekarang aku dah start praktikal
dah busy
siang masa aku dipenuhi dengan menunggu orang
sekarang ada expo kerja kahwin kat mydin mall subang
kerja paling rileks setakat ni
semalam ada photoshoot dengan client


kakak ni boleh tahan lah
huhuhuu

then semalam takde ape sangat nak dibuat
aku bawak lappy
layan lah anime
kau hado? hahah


jan marah ye bos
hihihih

now pun tengah sensorang
bos taktau kemana
katanya kul4 nanti datang
hukhuk

okaylah, lain kali coretkan lagi
ni pun ihsan wifi mydin ni ha
kalau tak, takdenya aku nak online
grrrr

#untuk beruang saya
awak take care
saya tau awak benci saya
awak jaga diri elok2
dah lama saya tak tengok awak
rindu sangat
serious, gambar pun tak tengok
lappy pun tak on
dua tiga hari ni je sbb kerja
saya try ikut nasihat awak
jauhkan semua yang ada kaitan awak
tapi semua tempat ada
sakit ni
praktikal ni buat saya kurang masa fikir pasal awak
tapi malam je berpusu2 ingatan awak kembali
sampai migrain. sekarang tiap malam saya tidur awal dah
bangun pun awal, masuk kerja awal


No comments: