Friday, February 18, 2011

16,17,18feb 2011

on 16th
phototalk group aku
berjalan dgn agak lancar
Alhamdulillah
semuanya telah selesai
sekarang da boleh fokus dgn assignment lain

semalam
pagi2 da bgn
kul8
hahah
pegi pulang p.a system
sgt lawok!
pak guard igt kitorg curik
sengal!

then
today
dpt news
bapa en gg lecturer kitorg meninggal subuh tadi
sooo
after our short meeting pagi tadi
kitorg sekelas gerak pegi sagil
mcm excited gak ah aku
1st time drive sndrik kesane kan
lalu tangkak pulak
lagi excited kan
dlm ati klu aku sorg aje tadi mmg aku melancong2 round2 tgkak dlu
na gak tgk ape rupe tgkak tu
heheh :P

then
mlmni ade induction
budak part 1 n 2 yg dianjurkan oleh budak part4
mls la aku join
na rehat
esok n ahad busy
ada event
dan kami disuruh join
dahla dari pagi sampai 5.30
MELEPET la jawabnye
huhuhu

esok kul6.30 da kena ada kat sana
pergh
bgn 6.30
bak kata lec
bgn smyg subuh then terus msuk dlm.
huhuh
okay la

No comments: