Saturday, February 5, 2011

4feb 2011 not that awesomeeeee

hell yeah
3rd feb ta update en
cuz i got nothing to dooo
heheh
funny
stay at home ja
and mi amor pulang ke tgkak
sooo
just wait for his text
and wait
and wait
till i fall asleep the next day
means today

oh, patut da jadi yesterday
sbb today da 5th
tapi sbb blum tau ape akan jadi today
so aku akan cite ape yg jadi on 4th la en

da ptg baru na kuar
g pulang baju yg aku pinjam utk photoshoot tu en
then konon na g billion carik suar
dandan aje erwan txt aku
aku n eza ke mcd
oh yes!
erwan blanje aku mcflurry cornetto.
thanks dude!
baek sgguh ati mu wlu tga kekeringan en

then baru ke billion beli suar
heheh
tggu mama anta dwet
berjaya pau suar
ladylike
ta mahal pun sbb da after less 70%
byk kan
heheh :P

then pegi pizza sbb ibu eza na makan pizza
sempak dgn geng sekawan fandhi, raja, nabil n lg sorang tu
huuu. lawok!
then pegi carik tmpat alter suar aku
haaaaa
lagi satu lawok!
kami terlalu fokus kat tmpt tusyen oren tu
sbb mi amor kate kat sane
ta turun kete
and ta nampak ade tulis tu jeans worksyop
lol
da turun bru nampak
selamat bukak
so
esok la ambil suar ye
jam 6
okieee

mau off
tidur
zzz
tatata

2 comments:

Amni said...

huhu... selalu gak jadi cam gitu... tunggu... tunggu... tunggu.... sms tak jugak kunjung tiba.. aiya.. terpaksa la terima hakikat encik tunang memang malas nak type sms.. huhuhu...

DibaLukaDuka said...

hahah. selalu sudah kena. sabaq saja :)