Tuesday, February 22, 2011

20feb 2011 happy birthday :)

okay
to Amir Fsm
happy birthday
and to ragay juga
korang da bertambah usia
moga semakin matang ea dari segi akalnya
mudah mudahan

semalam after pegi canon talk yg tergempar secara tibatiba
ingat na blah
tapi dorg ajak join jenjalan
pegila join en
and dorang ajak tgk cite burlesque
okay
SANGAT BEST!
wehuu
had fun tgk movie tu
then lepak2 lagi

after tu pegi afamosa uma mighul
sambut birthday ragay
and si amir tu skali
dorg mandi kt swimming pool
aku tak
dah pagi buta kot
kul3 pagi mandi
gila apa
then drive blk uma kul4
kali ni aku buat rekod baru
dari afamosa kerumah amek mase 20min aje
padahal atleast bese around 40min jugak na sampai
tapi smlm jln ta bgus
ade mnde nganggu
mmg aku tekan minyak kaw2 le
blk trus mandi

hahah
then tadi na bgn terkontang kanting
pagi alarm kul8
sempat lagi snooze2 sampai 8.30
then da rerushing na sesiap
sampai kelas kena hentam sbb ta dtg pre assesment ritu
what to do
aku demam
ade surat okay!

okay
and tadi
aku bru dpt satu berita
taleh share kat sini
tp buat semua perasaan negatif dtg kat aku
skrg dlm kepala rasa na blk aje
aku tatau na ckp kat sape
na ngadu kat sape
not even here
not this time
mungkin aku takkan ade kat mlake ni da
mungkin diploma aku ni aku biarkan saja tergantung begini
biarlah
nnt ada peluang aku sambung lagi

aku rase aku kena carik kerja skrg
sgt urgent
seriously
ade org na bgik job kat aku ta?
please

1 comment:

Kc Kasedah said...

jgn nk mengade. habekan belajar dulu