Saturday, February 19, 2011

19feb 2011 rentungggg

okay
jam5.40pagi alarm da memekak
aku berjaya snooze
sampai kul6
lalu gagahkan diri mandi jugak
hahah

then siap cecepat
pegi masuk kampus
nek bas aje
trus melepet blk
zzzzz
sampai la ngam2 sampai kat jasin

huuuuuhh
ramai org
ohhh
baru tau
upacara pecah tanah utk buat uitm lg1 kat jasin
dah sbb kena suh amek gambar kat sana
soooo
bersepahlah kami tgkap gamba

and seperti pengalaman yg lepas2
kena tolak dgn photographer dr press
dan jugak bodyguard PM yg sgt ta bertimbang rasa
tapi at the end agak puas ati dpt duduk dpn skali
nampak la dgn jelas PM dan tetamu2 kehormat yg laen
sampai aku kena halau lagi skali dgn bodyguard PM
tp aku tetap duduk jugak kat dpn tu
HAHAH
degil kan?

then
da tghari gerak g kampus bandaraya pulak
huhh
dlm bas melepet lagi
oh ye
mase tga lunch
berjaye bodek abg dr tb3
bagik apeke mnde tu tah
na kate keychain bkn
hahahah
aku dgn kiah je dpt
heheh

then smpai kat sane
fuhhh
sepah2 warna merah
takut tgk
heheh
okayokay
next
sbbkan masalah teknikal sana sini
and en meor kate kitorg tayah cover kt situ
kitorg pun jalan kaki pegi mcd yg ta brape jauh dr situ
gagah gile
aku mkn skrem je
no money
huuuu

sampai ruma da 6.30
baju da cuci
and now
mcm da na melepet ni
esok
kul1.30-5.30
uhhh
baru igt na rehat2 weekend ni
:(

oh ye
again
da deactivate acc
aku tatau apa lagi ta kena
dtg dr fb ke
atau apa ka
tapi aku rase aku tade buat salah
baru smlm sweet mweet happy mappy
gaaahhh
tadi pun okay ja
tapi tibe2 maroh2 pulok
:'(
sedihla gini
baru excited na cite ape jadi tadi
da ilg mood
ermm ermmm
tapelah awok
awok rehat la
awok na demam kot ni
2 3 ari ni pun awok cam ta sehat aje
take care awok
me lovee youu uhh
rindu ni.

okay.
tata

No comments: