Sunday, February 27, 2011

27feb 2011 Super Limbah!

mane dapat title?
jyeah
dari sahir
yang mengilhamkan penggunaan perkataan limbah tu kat aku
hahahah
hari ni
tlg jadi driver si apit pegi shooting untuk nature dye
ala ala disaster nature gitu

kesian model nye
dicatkan dengan plaka seluruh badan
apa itu plaka?
utk lukisan mural dan sewaktu dgnnya
tanya budak seni gerenti tau apa tu
then disimbah pulak dengan minyak
tak cukup dengan itu
disuruh masuk kedalam paya takungan air entah apa apa yang ada sampah sarap dan sebagainya
sangat ewww
bau yang busuk amat
kerana itu sahir kata tempat itu limbah
aku tolong tambah busuk
heheh

aku menjauhkan diri dari situ
sangat natural untuk sifat aku sebagai seorang gadis
dandan lah gadis sangat
bertemankan sunglass ala ala org kalah bicara mahkamah
dan jugak payung
tak cukup tu
aku guna yang utk car shade thingy yang macam reflector tu
mengelakkan dari panas konon
still sunburn jugak
damnnn
kruk kruk kruk *cengkerik la konon*
heheh

this part best
lepas settle sume
carik toilet
chaos la jugak
hahah
then carikkan sabun dan syampoo utk model apit
then then aku sempat lagi beli skrem split tu
tapi this time diff flavour rase manggo
ritu yang grape
heee

oh ye
lepastu
pegi dinner
dekat chickenchop murah
ala yang dekat bayview
korang tatau?
rugi
big portion dan kenyang dan bole la sedap
heheh
bg yang tau sure agree dgn aku
ngee
yang lagi best!
apit belanja
THANKS DUDE
heheh
aku berseloroh gtau dye
last time shooting sana blk dari shooting ada org belanja secret recipe
(last sem nye assignment shoot lokasi sama tapi bkn dalam limbah tu. hahah)
then dye kena la belanja jugak
bebetul dye blanje
thanks again
and utk duit minyak juga
thanks memahami dude :)

and and
as for him
sorry dear
i nak je txt dgn u
tapi u tamau txt dgn b
suke tacing macing
pantang sgguh if i kuar en
suke tetacing memacing ni
sorry loh syg okay
atleast i do let u know where i am
and u know im with who
and and b da blk secepat mungkin kan kan kan
baru je bbrape ari sweet da mau sedih medih da
see, told ya
kruk kruk kruk *again sebok punye cengkerik*
dah, we're good kan
me love you lah okay!

dududu,
apa pulak dudududu ni
hahah
saja merepek
okay
nitey peeps :)

No comments: