Thursday, February 24, 2011

23feb 2011

hari ini
sepatutnye da mula bergerak
research and so on
tapi entah kenapa badan ni malas sgt
gaaahhh
semalam konon nak pegi mengundi
tapi tak sempat
LAWAK
hahah

and tadi gagahkan jugak diri pegi phototalk
suasana ta brape meriah la
mungkin kerana bak kata lecturer kurang marketing
sbb dorg ta naikkan banner and poster
klu ada pun hanya di fb saja
tapi tape
kami dtg juga memeriahkan acara
hrp2 the next phototalk ta berulang kejadian tadi

and and
entah mengapa
today
angin dye cepat sungguh berubah
hish
2hari elok saja
tiba2 saja begitu
entah apa yg ta kena pun tatau
sedih la gini

okay
enough of him
tadi lepas phototalk aku tanya lecturer
klu nak extend sempat lagi ta
then she said bole ja
tapi ade ke lec yg nak terima aku next sem if aku extend
okay
nampak sgt aku ni student yg ta disukai
HAHAH

tapi
klu aku teruskan pun
belum tentu aku boleh berjaya dgn cemerlangnya
dan dan
keadaan memaksa aku untuk berhenti seketika
aku rasa ini jalan terbaik
masih dlm pertimbangan ni
bagaimana ya?

No comments: