Monday, April 11, 2011

10april 2011

dah lama sungguh aku tak update
since 7th april kan
bahahahahaha
busy yang amat
tiring day
grr

been out of the house
keluar dari siang.
balik pun dah siang jugak
mana tak nya
memang tak mampu la aku nak hadap lappy ni kan

tapi seriously i had serious fun these few days :)
why serious?
sebab serious lah
ngeeee
as easy as that

tapi di antara hari yang aku tak update
ade la jadi few things
hari khamis lepas aku bawak alia teman g byr broadband
then lepak makan sampai kul2 pagi
then sambung lepak lagi dgn kawan aku till7am
gile ke ape?
kan
hahah
then masa kat kedai makan tu ade kucing
aku panggil anje
sejam lepas kitorang blah
kucing tu kena langgar
hmmm :(
and hari sama aku siap kena tahan polis sbb dorg igt aku tade lesen
sengal sungguhhh~

then sabtu aku kuar
konon nak tgk movie
tak jadi
then pegila karaoke
fuuuuuuuu
serious fun!
grrr

ahad lak
hmm
aku balik pun kul12 dah
haha
tghari
gile
tak balik dari sabtu
-____-"
then balik mandi dan kuar lagi
haaaaa
itulah life aku weekends ni
sangat gila

okayla
time to continue focus study :)

No comments: