Friday, April 1, 2011

1st April 2011 Welcome april :)

Selamat datang April!
dan tak lupe buat housemate/classmate aku
Nur A'aliah Sazali
Happy birthday babe!

Dear Alia,
aku tau ko tabah orangnye
aku tau ko kuat orangnye
aku tau ko cantik orangnye
heheh
aku berharap kite akan terus berkawan
aku nak mintak maaf kalau ade buat salah kat ko
and aku nak mintak maaf selalu susahkan ko
gara-gara aku ko ponteng kelas
gara-gara aku jugak laptop ko hilang tahun lepas
sorry sangat babe
kalau aku kaya aku dah belikan satu laptop baru untuk ko
and dikesempatan ni jugak
aku nak pesan
jan makan pedas sangat babe
walaupun ko kuat makan
badan ko maintain je kan
cayalah babe!
heeeee
okaylah
Selamat hari lahir yang ke21!
Moga panjang umur dan murah rezeki

aku ingat nak mandikan ko dengan tepung
tapi tak sampai hati
jadi ni jela terbaik aku mampu buat
heheh. jan mara babe
setahun sekali je :Pyes, berjaya jugak sapukan tepung kat ko
free mask. okay la kannn~
hehehkesian aliaaa. hehehwith my babe before gerak ke mc
then kat mc,
makan-makan dulu
then dah mau gerak dah
alia pun balik kl jugak
so dye sekali gerak sekali dengan christie
huuuuu~yeee aku gemok
and first time pakai jeans biru
rasa pelik -.-"

i'm gonna miss you babe~
nanti kalau ada peluang
ada wang
aku pergi sarawak cari ko pulak okay!
heeeee

then before balik rumah
pergi kat cendol bukit
lepak minum jap
bandung cincau
nyummmm~
amik barang dgn kiah n sahir
dan pulangggg~
and now i'm alone
and tatau nak buat apa
padahal ade je kije nye
saja gedik kan

oh again
Selamat bulan april semua :)
semoga april memberi kegembiraan dan kesejahteraan buat semua
insyaAllah
Amin

Assalamualaikum.





No comments: