Wednesday, April 6, 2011

aku punya rindu

suka hati aku lah nak merindu
yeap
aku memang degil
orang dah nasihat
tapi aku tetap jugak merindu
jadi?

jan kata tidak
korang pun pernah rasa
korang pun tau apa rasa
unless korang memang jenis begitu
sayang 5minit
cinta 5saat
kalau yang jenis begitu memang tak rasa apa

yes,
aku patut bersyukur
die pernah hadir dan bahagiakan aku
tapi entah kenapa
penat aku cuba lupakan
penat aku cuba membenci
penat aku cuba relakan
tapi rasa tu datang kembali

secebis demi secebis
lagi dikala aku kesepian
kesorangan seperti sekarang
sunyi
sepi
makin pantas semua cebisan kenangan
bercantum seperti jigsaw puzzle
wow
ye, macam tulah
ada missing piece
kerana that missing piece
makes me hard to forget him

dear,
you left me neglected
you pergi tinggalkan i dengan alasan
mahu i habiskan study
tapi depan mata
you tunjuk i you mencari kembali cinta lama you
it hurts

kalau memang nak i habiskan study
tunggulah i habis study dulu sayang
then you nak cari ex you ke
nak flirt around ke
up to you lah

penat tau nak asingkan semua ni
masalah family
masalah study
masalah mental
masalah hati
masalah kesihatan lagi

bertambah aja sakitnya setiap hari
kalau begini you rasa terbaik untuk i
you're wrong lah
terbaik untuk you sorang je

tapi takpe
still love you lah
heheh

No comments: