Friday, April 1, 2011

31st March 2011 End of march

dah nama kat sini pun end of March kan
wahhhhh
Bulan March ni sunggung mencabar kekuatan mental aku
fizikal tak berapa lahh~
heheh

March beri aku kegembiraan
beri aku kesedihan
menguji kekuatan mental aku
membuatkan aku lebih banyak berfikir
dan terus berfikir
berkali ganda dari bulan yang lepas

And March
makes me realize
life should be as simple as it could be
just go with the flow

arineh aku terjaga dari tidur pun dah kul10.30
tgk telefon bimbit ada txt ainnur kata puan nak jumpekul11.30am
terus bgn siap2 pegi studio
sampai2 studio cam tade orang pun
-_____-"
rupenye yang lain ada masalah sbb kete rosak
huuuuu
sokay lah
agenda today just nak gitau next monday ada ceramah
wajib attend
baiklah~

then mlm ada kelas kul8
tapi tertidur
dan terlajak tidur
kul9 baru masuk kelas
hahah
then kul10 dah habis kelas
-____-"

and then pergi jumpe christie
lepak kat studio kawan dye
christie record lagu untuk kawan dye
nice one!
ala2 lagu nightwish
tapi ni versi melayu
i loikeeeeeeeeeee~
lagu ala-ala epik gitu lirik
wuuuhhhhh
then lepak punya lepak
sampai kul5 pagi
grrrrr
then andy kawan christie belanja kami
i ate sup sayur
sedap le jugak
heeeee

kul6 balik rumah
christie ikot
then balik je zzzzz
ngehngeh
the end.

No comments: