Wednesday, April 6, 2011

5april 2011

hari ini ye
after battle selama 17jam menghadap photoshop illustrator
finally siap jugak!
salah aku sendiri la kan tak reti nak save
then dah tertarik power supply
padam sume kan
kan kan kan
padan muka kan
last yang buat ritu pun
tak reti nak tunggu save bebetul dah shut down kan
so kena buat balik dari mula kan
ye
memang aku tau padan muka aku kan
hahahahha

should be hantar before 5pm
but sorry
terlalu hanyut
dah dapat tidur
sangat penat!
sedar-sedar dah jam 4
and alia belum settle lagi layout die
so aku tunggu die settlekan
tak sampai ati lak nak tinggalkan die
biar sama-sama print
sama-sama anta
tak salah kan?
so standby la nak kena fire esok
wuuuuuuuu

and today tak banyak pun yang berlaku
grrrr
sebabnye shooting gambar utk diploma show nanti
mmg aku taleh control muka aku
selebet habis
serious sangat mengantuk masa tu
mesti gambar aku teruk gila
-______-"

oh, no photo untuk entry harineh
btw,
aku dah beli naget tempura and maggi
so itulah makanan aku sampai habis sem ni
mampu?
usahakanlah ye
itu je yang aku mampu
tu pun dah cukup mewah
fuuuuuu~

sewa rumah,
bil air api,
broadband
dan banyak lagi nak dibayar
seksa gini
huhu

okaylah
mau mandi then tidur
esok lagi satu hari yang menyesakkan
selagi tak habis semua ni
memang hari-hari itu hari yang menyesakkan
hmm
night

No comments: