Tuesday, April 5, 2011

4april 2011 photoshoot?

sepatutnya harini pergi ceramah keusahawanan
dah bangun
6.45 dah bangun
tapi aku tertidur balik
gahahaha
alia pun tak kejut aku
tu yang aku tido nyenyak aje tu

then,
kul10 alia kejut
sbb kul11 ada photoshoot untuk diploma show
tapi cancel sbb kitorang pakai tak seragam

so
theme dah set
white and blue jeans
sama cam yang 1st phototalk jemputan luar tu
nantikanlah esok kalau ada soft copynya

rineh tak makan apa siang
oh ada
icecream sikit
then malam aku makan quacker oat
tapi dikala ini perut aku sangat lapar
gara-gara alia goreng daging burger tadi
bau masih melekat kuattttt
dah la aku tak tutup pintu bilik
terbaik
-___-"

nak pegi 7e malas lak sensorang
tiba-tiba reti lak rasa takut nak kuar sensorang
bahahaha
mengada kan
okaylah
kepala dah berdenyut nak pk ape lagi nak tambah utk artikel assignment ni
byk sangat nak ditulisnye
huhuhu

night :)

No comments: