Friday, November 26, 2010

berdebar

haha
na taw sbb ape?
sbb skrg
aku tgk makin ramai je
senior2 aku yg kawen
lec aku kawen
sane kwen sini kawen

cepat btul mase berlalu kan
dulu aku cakap kat mama
kakak tanak kawen
biarlah jadi andartu pown

tapi bile pk 2x.
da reti plak na cinte2 skrg kan
na la gak rase kawen tu en
ade ke org nak kat aku neh ha?

aku klu bole na kije
na kumpul dwet
dptkan dulu ape yg aku nak
then baru kawen

tapi klu bole sblom aku berusia 26 aku na kawen da
tanak la nnt da tua kerepot baru na ade anak
sempat ke?
hahahahhah
dulu siap kata tanak la anak
sekarang da up sket.
sorang cukuplah
biar jadi anak tunggal mcm aku jugak
hahahhahahahahahhahaha

ngade lagi -__-"
diploma blum habis.
ade lagi 6bulan
da berangan kan
siot je
sudahla diba
habiskan study dlu
hentikan berangan neh
entah bila la bru ko dpt kawen
padan muke again! :)

p/s: mama, ermmm.. kk na ikut apis g ipo. bole ke? bole la :(

No comments: