Wednesday, November 17, 2010

berkorban

raya aidiladha tu raya korban kan?
huhuhuhu
aku pown cam igt2 lupa konsepnye
tapi yg aku taw korban

and
ape yg bakal aku bwat neh
mungkinkah di kira pengorbanan jugak?

aku buat keputusan
untuk pergi dai rumah ni
sbb
aku taw aku da byk menyusahkan parents aku
aku da tanak parents aku gado sbb aku
aku taw aku tak membantu dowg
jadi biarlah aku pergi

kenape la aku ta pergi je mase mama halau aku dari rumah dulu
mungkin taklah jadi sampai mcmni skrg kan
ape la teruk sgt aku ni
hish

aku na pergi ke tempat yg dowg taleh carik aku
and takkan carik aku
tak lame
kejap je
aku na carik keje.
na sara diri utk sem depan
lagi byk pakai dwet
lagi membebankan

aku taw aku akan membawa lebih byk masalah
tapi

aku rase ini yg terbaek

jadi
apekah ini dikira satu pengorbanan?

No comments: