Friday, November 19, 2010

just another day

aku baru aje abis tgk cite the notebook
untuk kali ke berape entah aku ta igt
da byk kali sgt tgk
tapi selalu aje ending bwat aku nangis
over and over again

cerita yang sgt sweet
memorable

kalau u tga bace neh
mesti u kate
apelah
cerita je kot
feeling sgt

tapi
who knew kan
kadang2 ade cerita yg direka tu sebenarnya bkn rekaan semata2
ianya adalah kisah benar
kisah yg menceritakan realiti mereka

and it makes me wonder
ape akan jadi kalau mnde same jadi kat aku?
will you still be there for me like noah tu?
will you?

yes i'm still crying
finally
dari tadi nak menangis ta bole
sbbtu tgk cite neh
mmg automatik nangis

i'm alone now
there's no you
or him for sure

aku tataw ape yang akan jadi pada aku di masa depan
aku hanya mampu mengharapkan yg terbaik
dan terus berharap
walau kadang aku taw sekadar harapan dalam angan
siapa tahu :)

No comments: