Sunday, November 28, 2010

lagu melayu :)

current mood aku
mellow
hahaha

lagu aku tga layan
lagu MELAYU :)

ape salah?
tade salah
lagu da best
tapi byk sgt lagu putus cintaaa
hahahaha
jiwang la sehhh
mlm neh lyn lagu jiwang2 sat
hehe

lagu faizal tahir,
elyana,
ella,
arwah achik dan nana
aizat,
aliff,
oag,
flop poppy,
ruffedge,
gsk,
v.e,
too phat,
DATO SITI NURHALIZA(kecik2 dulu aku big fan dye kot. skrg ta da)
and raaaamaaai sgt lagi

dulu kecik2 layannn
eh
new boys pown best
hehehe
korang talayan
so what?
heeee
taw la
korang dnga lagu b.i aje
international kannnn

jauh2 pergi
tetap melayu jugak
me layu
aku taw
aku mmg cepat layu
hahahaha
taleh na ngate org dow
kate lebih2
nnt taw2 aku lagi teruk
lagi malu la sehhhh :)

ehee
heee
heee

ohhh..
anuar zain aku layan gak.
and ziana zain semestinye
fuhh.
ramai lagi neh
hehehe

nak listkan artis.
tumbuh bak cendawan
jatuh umpama titisan hujan
ta terkira
ta terpandang semuanya
hehehe

bak kata lirik lagu ni
biarkan kenangan berbunga diranting usia :)
sape dpt teka?
nnt aku bg adiah
heee :D

p/s: berdebar tggu 10dis :D




No comments: