Monday, November 8, 2010

feeling down :(

well.
aku ta caye aku akan menulis pasal neh
aku tataw na cite kat sape
and na simpan pown berat
mungkin bole lepaskan kat sini :)

recently,
aku perasan
few ppl yg perna satu ketika dlu okay dgn aku
tbe2 da del aku dr fb
ade yg aku taw sbbnye
ade yg ta
and yg ta pasti knape

aku taw sume salah aku
sebab aku da byk susahkan dowg
hurm
bkn aku nak jadi mcmtu
sampai bile la kan aku neh asyik na nyusahkan org je kan
aku taw aku neh ta gune :(

i dont have much friends
seriously
bole kira pakai jari
i dont have a super super bff to share everything
yg dtg dan pergi tu ramai lah
how i wish i have one
sorang pown jadi lah

cukuplah jadi anak tunggal
kawan yg btul2 rapat pown takde
what a life
klu aku jenis bole dpt aje sume yg aku na
tu laen la cite kan :)


No comments: