Wednesday, November 24, 2010

writing again

hai blog,
da mcm2 aku tulis kat sini kan?
hairan
kenape aku suke menulis
bkn mghrp org na bace ke ape
aku just rase kat sini aku bole luahkan anytime aku nak
and aku tak perlu rase aku perlu jage perasaan sesape kat sni

bak kata sesetengah orang
blog aku suke ati aku lah kan?

act,
aku taleh tido
tadi baru lepas habis tgk cite puaka niyang rapik
then sambung pulak tgk cite muallaf
NICE ONE!
aku rase tgk ulang2 kali pown takesah
bkn niyang rapik tu. tu merepek aje
kepercayaan mcmtu mmg wujud
tapi erm ssh na ckp
na sng paam ape yg aku rase skrg.
korang tgk la cte niyang rapik tu then smbung tgk cite muallaf
haaaaa.
nnt rase la ape aku rase skrg

skrg aku tataw ape yg aku nak
aku rase aku tanak teruskan kene bebel
tapi diri sndrik ta berubah2 lagi
aku na buat ape yg ati aku rase na
tapi ta semua yg aku na bwat tu aku dpt bwat
kdg2 aku hrp aku ni laki. kan best?

tapi hey,
ade sbb la kan nape Dia jadikan aku sbg perempuan
kalau aku ta slh igt
uztaz aku perna ckp
sblom kite dilahirkan
kite sndrik yg pilih kite na jadi pompan ke laki ke
and kite sndrik pilih na lahir dlm fmly mane 1
and kite da janji mcm2 sblom kite dilahirkan

i started kinda well
but in the middle i kinda lost myself
kuat melawan
and CHANGED
even mama pown baru2 ni tanye aku
mane pegi adibah yang mama kenal dulu
adibah yg ni da ta same

i knew i hurt so many ppl
tapi
mungkin sbb aku pilih na jadi begini
i want to learn my life this way
pengalaman tu taleh belajar dari text yg trdpt dlm buku
mesti kene lalui dan nilai
ta ke gitu?

kpd sesape yg membace
aku ta pakse korg bace pown
tapi
korg rase
ape yg korg da buat selama ni tu btul ke slh?
aku taw aku da byk bwat slh
aku da byk bwat mama mengeluh
berat btul dosa aku

aku taw aku ta layak msuk syurga
tapi aku tanak masuk neraka
and aku tanak jugak jadi golongan yg ta pat ditentukan samada ke neraka ataw syurga
ish kenape aku ckp sume ni?
pengaruh cite tadi la ni
tapi ta salahkan kalau sekali sekala sedarkan diri
aku da umur 20
tak lame
in few months aku akan meningkat 21.
lepas ni ape pulak aku na bwat?
takkan na duk kat rumah je?
partime job ke?
tape
aku akan cube habiskan diploma ni
ade beberape bulan je lagi
camne nih?
sabar kan
:)

da lame ta ber p/s2 ni.
sooo

p/s: mama, kakak na ikut apis pegi ipo amek camera dye bole tak? pleasee :(