Tuesday, November 16, 2010

REBEL :)

current mood :
REBEL

entahlah
biasalah
jiwa remaja mmg suka memberontak

apetah lagi yg macam aku neh
sentiasa dikurung
lagi lah kuat memberontak

ape kan daya
dari kecil mmg begitu
tapi da mmg perangai aku kuat melawan
soo.. layankan saja

bkn aku tanak jage name baek makpak aku
tp klu da mulut org nak berkata
aku duk lam rumah aje pown org mengata jugak!
lagi hebat. camne tu?
tak kira lah aku keluar siang ke. malam ke. ape ke.
ade je org nak mengumpat
camne aku nak tutup mulut dowg tu?
mulut manusia yang berhati busuk mmg camtu
sampai bila taleh halang kan :)

paku dulang paku serpih
mengata orang DIA YANG LEBIH!
lols
betul ke peribahasa aku tu?
bm aku teruk
hehe ;P

moral value yg aku cube sampaikan kat sini
tayah nak sebok jage tepi kain hal orang
hal sendiri tak terjaga
anak sendiri perangai berkali ganda setan
ade hati nak mengata anak orang
GET A LIFE PLEASE!

dari korang sibuk nak mengata aku
baek korang jaga anak korang elok2



sekian pesanan ringkas dari dibalukaduka :)

No comments: