Monday, December 27, 2010

gloomy monday

aik?
pulak da
kan kan?
sabtu da happy,
ahad da happy
tibe2 mai senin da down blk

ho ho ho
tade ape lah
bosan je
tu jeee

penat pun iya
hari ni pegi kedai mama
then blk sggah amek rantai
mama bg gaji wooo
he he he
then terus g kedai abah

tadi kena marah abah
sbb aku na kuar
blkg ade kete
and ade moto cam blocking
aku rase aku da reverse cara btul
abah tunjuk something mcm cara aku salah
aku jadi confuse dan confuse
last last aku turun kete bg dye reversekan
HA HA HA
die bebel kate nnt aku lggar kete org la
langgar tiang kat blkg tu la
hish
huhu
yela

lepastu laju aku bwk kete
ade lori ajak lumbe lak
macam harem je
da aku tekan sampai 120
120 je
taleh lebih
hahaha
6minit sampai wohhh
kalau ta 15-20min

then blk hoping to see him
tapi die kuar pulak
lantak lah
pape jelah
masih macam ada ta puas ati lam diri aku sbenarnye
tapi tape
layan jelah
nak tipu pun
apa lah sangat kan
lepak lah
bukan aku nak hantar bom letupkan kau pun
macamtu kan
-___-"

pape pun
enjoooooyyy
k la
tidur dulu
nitey all
:)

No comments: