Sunday, December 12, 2010

sabtu

oh hari ini sgtlah bosan kat kedai abah
huhu
tapi
adelah sikit entertainment
iaitu
melihat orang mengata antara satu sama lain
nak kata jenis kepochi ada la sikit
yang si A mengata si B
si B mengata si A
si B dgn C mengata si A
si A dgn si C mengata si B
and ade lagi si D dgn E kot
haaa

yang hairan
mengata tu dah mmg satu dosa
lepastu tgk jam reti pulak smyg
aku heran
org jenis mcmtu pown ade jugak hobi gitu
biasalah manusia
aku sndrik kdg2 mengata jugak org
taklah baik mana pown

cume yg aku takutkan
orang yg jenis mengata ala2 mcm ade channel berita sndrik
perghhh
aku mmg dah salu jadi bahan mengata makcik2 kat tmn aku neh ha
aku taw sgt sape yg suke ngate aku tu
mmg lagi hebat org2nye
HAHAHA

biarlah
malas aku na melenting
mnde aku ta bwat
soooo
aku diamkan saja :)

Garybee demam lagi :(
moge kamu cepat sembuh ea hunn.
Amin



No comments: