Monday, December 20, 2010

my monday :)

pagi tadi aku tido kul6 lebih.
dah terlelap kejap sebenarnye
tapi then,
cinta gtau dye baru sampai
he gave me night wishes yg patut nye morning
tapi bole la kan :)

then kul10 bgn
iron2 baju abah
then berjalan dari r.tamu ke dapo ke blkg tanpa arah dan sebab
haha
entah

then kul12 jugak baru pegi kedai
sampai2 kesian k.iza sorg2
melawok, bergurau2 dgn k.iza
then dye pakse aku makan
da lame aku ta makan nasi
sejak mama tade
senang sket na diet nasi
last2 kena paksa mkan jugak
huhh
makan la sikit kan

kul6 tutup kedai then g kedai abah.
6.30 sampai
najeb dtg gunting rambut
hehe
sambil tgk cite cinta kirana last ep.
huyohh

pastu
around 8 something kot
aku muntah pulak
habis sume yg aku makan kuar blk
siap muntah berdarah
and it hurts
semalam kuar ikut hidung
harini mulot
esok?
haaa
tatau

and
aku teringin na mtk maap kat sume orang
lalu aku update status aku mtk maap kat sume orang
haaa

eh eh,
bole tak aku andaikan aku muntah gini tadi?


okay, aku tau aku bukan vampire
HAHA
and aku muntah tadi pon sepah lam toilet bowl tu
ewww. geli!
it looks gross bile muntah nasi + sayur bayam + darah
HAHAHA
isk
ta lalu aku na makan nasi for the rest of the week kalau gedik2 kenang
plus mmg aku tanak makan nasi pown
ta lalu lah :(
no appetite. lapar je lebih
sigh
cepatla baik sakit :')

hey cinta.
ily!



No comments: