Thursday, December 2, 2010

khamis II

Al-Fatihah
masih dlm mode mengingati arwah nenek aku

tadi ptg
aku termenung seketika
dikala hujan renyai2
sambil mendengar lagu
angin bertiup
seketika sepoi2 bahasa
tatkala aku tringat kembali semua kenangan aku dgn nenek
tbe2 angin bertiup kencang
ahhhh
mgkin firasat aku saja
dan tatkala itu juga
air mata aku menitis lagi

aku igt pulang dr kedai
aku na siap2 mandi
na bacekan yassin lagi
tapi
entah nape aku rase tasehat sgt
tadi kat kedai pown aku tido
sgtlah ta larat
mcm na demam :(
pown bkn 1st time

mase arwah p.cik aku meninggal
arwah nenek belah mama
arwah abg mama
dan juga mereka2 yg aku kenal rapat
dpt je berita keesokannya mesti aku dmm
tapi aku hrp kali ni aku ta dmm
sbb aku kne tlg tgk2kan kdai abah

and as for him
not much to be said
you're still like that
i dont feel you anymore
you've changed
da 6 hari kite tak jumpe
baik f2f mahupown skype
it's been awhile
and still
you're like that
macam
heartless
bkn heartless ape
macam
da ta kesah psl i
that is how i feel
beberape hari ni
nvm
i'll wait fer like another few days
kalau i rase u tetap begitu
mgkin
kite
erm

No comments: