Thursday, December 16, 2010

penantian :/

harineh aku keluar
dye ajak
katenye na g somewhere
rupenye na g marina
na g sr kat sane
tapi lom bukak
hahak
then kami (oh sbb ade akram) pegi jela sr kat mnjg tu

then
dah name org blanje kan
sbnrnye aku sakit perut
perut suda masuk angin
tapi mkn jela kan
penat aku tahan na muntah :(
aku order oreo cheesecake same appletiser.
lupe pulak masam kan. perut da sakit lagi minum masam kan
perghhh. pedih ta terhinggga. bravo diba
well done ^^

then
entah kenape
terasa spt awkward gila
haha
entah dan entah

rindu gila kat kamu
sangat2
walau dah depan mata
still rindu
rindu kamu yg dulu :(

kamu na pinjam cam
sorry lorh b takpat bg
sbb takut b pown na gune
abah bkn btul sgt. entah2 sok pegi cameron
-____-"

nak pukul7 kamu hantar blk
lepastu
satu txt kamu terus hilang
b txt kamu ta rep
sgt bz agaknya
its okay lah
kamu kan na blk tgkak da
nnt takpat hang out dgn akram dah
en :)
like u said akram kan gf u
hehe
paam paam :)

skrg
aku masih tggu txt dari dye
aku takut kco dye if aku txt dulu
jadi
biarlah dye txt aku kan
klu dye igt kat aku
dulu dye ta begini
tapi
yelah kan
takkan 24/7 nak layan aku je
kan?

nnt aku da blk mlake
aku pulak busy
kot
kan


harineh aku nampak rainbow
sgt best
mesti cantik kalau nmpak tepi pantai
ehhh
ni kali ke3 kot aku tego nmpak rainbow
bile dgn dye :)
aku harap aku dpt capai pelangi
suatu hari nnt
^^






No comments: