Saturday, December 25, 2010

saya sakit hati sangat lah :'(

hurm,
penat aku tggu
beriya aku sabar tggu dan tggu
dan tggu dan tggu

rupenye dye kuar dgn org lain
ohhh
indahnye hidup ni

bknnye aku ta bagi die kuar
nak kuar pegi lah
gtau sudah
ape susah
bkn aku na buat kecoh ke ape ke
kalau dye buat tape
klu aku buat mulelah na marah

sayang
pleaseeeeeeeee
u tolong bgtau je ape u na bwat
ape susah
kalau b
sume u na tau
bile sampai kat u
sikit pun tanak gtau
i plak kena terhegeh2 tanye u buat ape
baru na kasitau
benci la gini

u tanak diganggu
okay fine
kasitau jela
selama ni u kuar lepak sume
u ckp tanak txt
b biar je
okay je
ape susah sgt ni ha?

sampai bila u na bwat b macam patung gini

taula i ni ta cantik kan
tak hot
ta layak tau pape pasal golongan yang hot hot ni
:)
thanks tau bwat b gini
sayang u sangat
erm

No comments: