Thursday, December 23, 2010

my wednesday

mama pulang hari neh
XD
apa lagi
macam biasa,
house check
hahahaha
tgk aku buat dop kerja rumah
tapi biasalah kan
demam
dapat pelepasan sikit
ngehehehe

and oh,
daddy said trip to cameron CANCELLED
sbb mama pulak sakit kaki
and aku still demam kan :(
plussss
musim hujan kannnnnn
lepas kuar berita itu ini pulak
soooo
hurm
bila pulak la dpt jalan2 dgn dowg nimm :'(

and,
akhirnye
aku da reg course
haha
cam tacaye
tapi
caye la jugak lepas da settle reg
da part 6 da aku nehhh
wuhhuuu
SUPER-SENIOR!
bole buli!
ou jyeah
but no way lah,
im not like that
tade gune buli2
not fun pon wehhhh ;)

and oh oh,
he txt me
ngehehehe
suka sangat!
yelah
da lame rasenye
dye tareti na txt aku dulu kan
bhahahaha :))
sian sgt pulak rasenye kat aku nim
bluek!
tapela. meloveyougarybee.
*bersinar sinar mata weh*
kejap je pun txt. jadilah dari tade lgsung :)

esok bole pegi pasa khamis!
yes!
sukaaaaaaaaaaa :D
bole beli kebab
and milkshake
yum yum!
heheks
jan jeleees
^^

harineh layan lagu MUSE ja nonstop. oh, abang2 muse sentiasa rapat dihati ;)

No comments: