Thursday, December 16, 2010

singing in distance

recently
i've been doing lots of thinking
ape yg jadi tadi
lagi bwat aku byk berfikir
siapa aku ini bwat kamu sbenarnya?
siapa aku?

dulu kamu bersungguh2 mahukan aku
skrg kamu sudah bosan dgn aku
sudah rimas dgn aku
kenapa kamu jadi begini
bgtaw la aku kan ape salah aku
i'll try to fix it

bila kamu senang
kamu sdg bergembira dgn teman2 kamu
kamu lupakan saja aku
bila kamu susah. kamu sakit bru kamu igt aku
baru kamu sedar kamu da abaikan aku
aku igt kamu akan terus igt
tapi bila kamu da sihat
perkara sama jadi lagi
aku tahu.
kamu ada life
kamu ada kawan
tapi
terus2 saja kamu abaikan aku

kalau perihal aku semua kamu na tahu
kalau perihal kamu
sudah aku tanya pun sukar kamu na bgthu
aku ni bkn anak patung
aku juga punya perasaan
sampai bila kamu na layan aku begini?

tadi ptg kamu txt dgn siapa?
malas aku na teka
wlupown ada namanya
malas aku nyatakan
klu benar sangkaan aku
ternyata mereka lebih penting bwat kamu dari aku

kalau benar kamu suda tidak mahukan aku
jan terus kurung aku begini
tlglah igt kembali
semua yg pernah kamu lakukan utk aku dulu
bkn aku tamak inginkan kamu bersama aku 24/7
aku cuma perlukan sedikit perhatian dari kamu
itu sahaja yg aku mahu

andai kamu mahu aku pergi
akan aku relakan
jika itu yg membuatkan kamu bahagia
tapi aku akan terus berpgg pada janji aku
hanya kamu :(


aku tidak mahu jadi begini selamanya :(




No comments: