Wednesday, January 12, 2011

11 january yang err.. HAHA

boleh pulak aku lupa kelas at 10 kan
HAHAHA
aku terjaga dah kul9
panik gila
i was like
ALAMAKKK. KELASSSSSS!
tibe2 aku dnga munyik shower.
ohhh, okay eli tga mandi
ehhh. haaa. kelas kul10
then aku gelak sorang2
siap2 settle sampai2 je
then after project briefing
dupdapdupdap
manyak rombakan
fuhhhhh
-____-"

SCARY
best word to describe

then pulang masak2
makan
then hujan turun selebatnyeee
dengan petir dan guruh
aku mtk dye neman txt
last2 ttdo lak
grrr
terjaga pasal alarm kete uma sebelah
ta hentihenti
bodo gila
mana pergi tah owner tu

then sesiap
pegi perjumpaan dgn pngarah kampus n ketua program Art n Design tuhh
sangat lawak!
tang sesi Q&A jelah
ade mintak itu
mintak ini
paling comel
mintak swimming pool
dengan extreme park
HAHAHA
adesss

dek,
na upgrade fasiliti yang sedia ada pun susah
jadi nak mtk pun mtk la yg rasional
ape daaaa
and merungut itu merungut ini
come onnnnnn
kami da masuk sem ke 6
lek je gune ape yang sedia ada
mulamula mmgla merungut
but in the end
guna ja apa yang ada
syukur weh!
orang da bg yuran murah study
mau lebihlebih
nak yang best pegi study swasta sana okay!

heeee
k la
penat menaip
overall untuk hari ini
more and more info sumbat lam kepala
and oh, fun jugak attend meeting gitu
heheh

nitey all :)

No comments: