Sunday, January 9, 2011

haaaa
ini hari apa bwat?
more sleeping
hehe
and sleep and sleep
and sleep
dah bape juta kali snooze alarm tuh
semak
ngehngeh
last2 kul1 bgn gak

bgn2 terus pegi dapo settlekan mnde na masak
then mandi
settle mandi masak2
makan2 dgn alia
heeee

ptg sket pegi jogging
ngeee
dekat tepi pantai
BESTTTTT!
esok na pegi lagi

balik2 terasa mau ke jonker
alia pun ngajak
aku pun haaaa jom!
ngeee
dapat takoyaki macam biasa
then air
lepastu terjadi kejadian ta di ingini
alia nampak ex dye
trus hilang mood
aku pulak da start pening
sekarang aku makin mudah pening
ape daaaa

then,
konon na carik prosperity
ta jadi
aku beli satay celup2
then alia ape pun da tade mood
lalu pulang
sampai je aku mandi2
mau hilangkan pening konon
tapi tetap pening ni
-______-"

tga tggu dye txt nim
biarlah
dye tga lelepak dgn kgkawan dye
esok rafek na blk da kot
tapi aku risaw sbb dye tga demam
dye pulak yg drive
huuuu
tapelah
just
harap you get well soon lah ye
:)

esok pasar malam
da macam2 dalam kepala ni
na beli ikan lagi
apple lagi
sayur and oh ikan bilis
hehe :P

No comments: