Monday, January 31, 2011

30january :)

first of all
i'd like to say thanks to ibu rossi
iaitu ibu pada kiah
heheh
thanks sbb tnjukkan jln pulang smlm
and belanja makan
and bgik tumpang tido satu malam :)

semalam ta update
malas
huuu
soooo
rineh je la kan storymory :P

haaa
da dekat rumah da ni
walau masih kecewa
siasia ja sume aku settlekan
mentahmentah kena reject
tapelah
da mmg tugas dye untuk reject ape yg aku bwat
aku terima dgn redha jela
tapi masalahnye
senin mggu lagi satu da preview
mesti aku kena hentam teruk gila :(

well
tadi mama bawak g tesco
yeayy dpt pegi tesco baru
HAHAH
macam taperna jejak
fact tadi penuh gila
rimas aku
ape sume org tu taperna pegi tesco ke
duuuhhh

then konon ma na blanje makan kat chicken rice shop
tapi lembaaaap
ya rabbi
last aku ajak mama g chef noodle house
settle
and before tu
mase kat tesco
aku try la timbang2 thingy tu
okay wait
tinggi aku 146 je?
wth?
bukan 147?
HAHAH
and berat masih lagi kekal 57
huuu

akan usaha turunkan lagi
ngeeee
:')

No comments: