Monday, January 3, 2011

my 2nd and 3rd jan :)

2nd jan aku da blk mlake
da selamat sampai da pun
huuuu
sepanjang jalan sgt mengantuk
dan sgt sesak jalan
kaki aku yg lenguh ni tambah lagi lenguh nunggu jem
cam harem je
huuu
da la aku gerak lambat
padan muke aku
tapi tape
worth it :)

sampai je uma kul10 aku terus unpack brg sume
then kemas kemas kemas
kul1 baru settle. haha
gile ah

then zzzz
sampailah esoknye iaitu harineh
aku terjage tgk2 da cerah
oh damn!
my 1st day to class
hahahahhaa
tapi tgk jam baru kul7.42
selamattttt
heheheh

mandi2 pegi2 sampai da kul8.31
lambat seminit
tapi ramai yg baru sampai pun
ta bwat ap
just gotong royong ngemas studio jeh :)
blk je dorang ajak g makan
aku pun makan la jugak
1st time aku mkn byr 80sen je.
sbb mkn roti canai dgn air suam je.
huyoooooo
-_____-"
blk dari makan pegi daftar
then na g byr bil doben ni
bangang tul
pegi tmpt celcom kat masjid tanak taleh buat pembayaran sbb overlimit thingy
then kat sg udang pun taleh sbb system offline
last2 na tanak pegilah jugak kat melaka raya

sesat ke mp kejap
alia belikan kasut utk sape tah
aku masih konpius utk bf ke adek dye
hahahaha
aku na bli jugak
tapi aku konpius na memilih
-_____-"
nanti ajalah bli
huuuuu

pulang rumah bli brg sket
masak dan makan
then mandi
sume sbb cinta suruh
dye bising suh aku makan
suh aku mandi
ikutkan jela
huuu
ni dye suh tido lak
nantilah
maghrib ni
plus awal lagi na tido
huuuu

k la
mau offline sudah
:)

No comments: