Friday, January 7, 2011

funny 07 january 2011

na tau nape aku kata funny?
haaaa
sebabnye
yelahkan
fb da tarak en
then,
aku bersungguhsungguh bgn seperti biasa
*eceh*
last2 kelas kul10.30
nah kawwwwww
ngehngeh
terpaksala ber"camping" dalam kete kannn
sampai kul10.30

haha,
dandan bole g jln2 kat intekma
rindu woh!
shopping biskut je bwat sarapan
heeee
habis je kelas briefing
terus rushrush g cocok dwet
bwat ape?
byr sewa rumah
huuuuuuuu
then g byr bil
sian hajat alia ta kesampaian na pos bungkusan special dye
haaa. aku da taw da utk sape
untuk "pakcik" kesayangan rupenye
heheh :P

then,
blk ngidam rojak
beli lah rojak kannnn
ngapngap,
then txt kejut cinta,
demam lak dye :(
sambil txt dye ttdo
aku juge same
alahaii
tapi dye bgn jugak on skype
aku masih zzzzz
sorry cinta :'(

then dye bgn around5.40+
aku tga masak
and dye kate dye na g s.iskandar
neman kwn kami g jumpe gfnye yg study kat uitm sana
tape la
pegila.
i dont mind
*dalam hati? sabar saja :)*

heeee...
haaaa,
line tenet da bwat hal blk
fuhhhhh,
rindu streamyx kat rumah lah!
rindu pulak na ngadap mama bebel,
curi2 jalan2 dgn cinta
pegi tlg abah kat kedai
huuuuu

tapelah,
mintak2 bulan2 cuti nnt dapat blk
huuu
tu jela masa cuti dpt blk pun
:(

No comments: