Saturday, January 15, 2011

14 & 15january yang errrmmm

haaa,
semalam ta update
tenet sgt teruk
garhahahaha
semalam iaitu 14th january ye
not much happened
well
tiring photoshoot
dan aku terkena juga dgn sahir
dgn kondisi muke aku yg sdg teruk mengalami alergis
huuuuuuu
dan siap potongkan rambut aku lagi
HAHAHA
serious make over
-.-"

then blk2 masak
huuuu
bwat sup ayam
tingin la sehhhhhh
dan aktiviti spt biasa
more zzzz
hehe. terok kan
iskkkkk
na wat cane
ujan
best tidoooooooo

then rineh
igtkan kiah masih perlukan bantuan
rupenye ibu dye da amek dye
heeee
pun boleh
ohhh.. rineh aku masak ayam masak kurma
pun same sbbnye. tingin
huuuu

then ptg ainur ngajak ke pantai
tapi tatau lak dye pegi dgn owner uma dye nyewa tu
hahahahaha
agak sempoi ar makcik ni. huuuuu
siap dibelanje kire minum ptg la tu en
thankkkssss untieeee
fuhhh, rezeki dtg tanpa diminta
Alhamdulillahhhhh ;)

haaaa
bila na mula assignment ni?
teruk btul kamu ni diba
garhahaha
okay
esok
mesti buat
huuuu
*eh, await jari aku bersilang2 ni?*
-______-"

k la
mau tggu dye txt
and browsing2 gambar utk reference
tata :)

No comments: