Sunday, January 9, 2011

9 january, ahad yang suram

why?
haaaaa
kerana aku tidur dan bgn
dan tidur dan bgn
macam semalam
kahkah
diff is,
today aku ta bersusah payah masak
alahhh,
biasa pun masak sikit2 biasa2 ja
rineh mkn quacker oat je
and officially will be my lunch and dinner for the whole week
starting tomorrow :)

and oh,
not soooo happy today
sangat teruk gaduhnya
eeeeeee!
ta suke
and i decided ke pantai
melepaskan tekanan
jerit2
melepaskan tekanan
sambil berjalan
kire membakar kalori jugak lah kann
heeee ;D

then,
blk singgah ke pasar mlm
alia da sampai dulu
cari dye then jalan sesama
aku da plan na bli ikan, apple and bilis
tapi at the end ta jadi bli ikan dan bilis
sbb aku da decided to go for quacker oat untuk mggu ni
:)

and haaa
tadi
saje bosan2
bermasker!
mask apa?
diy mask
mask telur ja
ta la teruk sangat bau nye
okay ahhh
terasa muka semakin anjal (ngahngah)
dan smooth after letak yolk
kira moisturizer la egg yolk tu haa
tapi syg muka aku tga mggelupas skrg ni sbenarnye
tapi tape lah.
for fun!

k la,
esok kelas 8.30
lec da pesan.
paling lambat 8.40
if not,
no attendance
huhhh,
itu masalah
kali ni makin ketat peraturan
UNLIKE
grr

nitey all :)
xoxo utk awak cinta

No comments: