Wednesday, March 2, 2011

1march 2011 sad day :'(

hari ini sgt menyedihkan buat aku
sms yang aku terima pagi tadi
erm
sgt menyedihkan
what a life!
hell
i hate my life!

and i skipped morning class
siap kene gelak2 ramai2 gara2 lec mcm yg suke mengdownkan org
she have changed
something is wrong with her
tatau lah ape yg ta kena dgn dye
makin lama semakin tak berperikemanusiaan
dye tatau ape masalah org
yeah, she got her own prob
but still taleh sesuka hati memalukan org camtu
tak belajar ke sbg manusia kite taleh humiliate org lain infront of public
but hey, thanks for humiliating me infront of others
i appreciate that puan :)
Alhamdulillah sangat!

mungkin Allah uji aku
sebab aku da lama lupa kat dia kan
erm
my bad
im sorry okay
doesnt mean to forget You
but please
stop testing me
not for now
its just too much for me
i dont think i can handle it anymore

i love both of my parents
i like photography
i appreciate everything that You gave me
i dont want to lose any of them
please
not now
may i?
i will see you soon
soon as i finish everything here
Thank you Allah

No comments: